22.8 C
Скопје
16 јули, 2024
Inbox7.mk
ВЕСТИНАСЛОВНАРЕГИОН

Бериша: Рама го дискриминира северот на земјата

На отворањето на новата оска Тумана-Кашар, која е дел од Синиот коридор, реагираше и претседателот на Демократската партија Сали Бериша.

Тој го обвини премиерот Еди Рама дека го дискриминира северот бидејќи патарината ќе ги зголеми трошоците за жителите и туристите.

„За областа Кукс, најсиромашната област на континентот, која е околу 38-40 години зад Тирана во однос на приходите, ова е втор данок што треба да го платат по таксата за националниот пат. Но, од друга страна, овој данок е казна за сите туристи и посетители кои доаѓаат од Косово, кои заедно со оние кои доаѓаат од Црна Гора, Муриќани и Хани и Хоти и од Европа на овие оски, сочинуваат над 70% од туристите кои доаѓаат во Албанија. “, рече Бериша.

Премиерот Еди Рама денеска на социјалните мрежи сподели слики од оваа важна оска, која е и првата солза на Синиот коридор.

Рама нагласи дека ова е патна оска која им служи на сите и на натамошниот развој на туризмот.

„Со овој лет над Тумана-Кашар да уживаме во она што е изградено на земја, патна оска што ни служи на сите нас и натамошен развој на туризмот, од денеска во 19:00 часот достапна за сите“, напиша Рама на социјалните мрежи.

Тумане-Кашар е оската од категоријата А, каде што брзината на движење ќе биде 130 километри на час, што ќе нуди и високи безбедносни услови.

Протокот на возила на оваа оска се очекува да биде многу висок, особено за време на туристичката сезона, додека со неговото работење се очекува значително да го олесни сообраќајот на возилата што често се создава на постоечките оски, како што се Фуша Круја-Ринас и Ринас- Кашар.

Овој патен сегмент е со должина од 21 километар, додека неговото отворање се очекува значително да го олесни сообраќајот, на една од оските со најтешкиот сообраќај во Албанија.

Овој патен правец го гради компанијата „Генер 2“ со сопствени средства, додека преминот ќе се наплатува. За едноставни автомобили со 4 седишта плаќањето ќе биде 2,5 евра со вклучен ДДВ.

Државниот буџет се обврзува да го гарантира протокот на возила што ќе помине во првите 8 години од работењето, а нема да плати повеќе од 22,8 милиони евра за целиот период.

 

Related posts

Германската економија продолжува да тоне

admin

Македонска шлаканица за американската „црна листа“

admin

Дали „Европа со повеќе брзини“ ќе забави на Западен Балкан?

admin

Курти алармира: Радоичиќ планира нови напади на Косово

admin

Собранието ќе одлучува за два спорни закона за легализација на дивоградби

admin

Мицкоски: Ваквите уставни измени се неприфатливи

admin