Германскиот гигант за производство на автомобили Фолксваген забележа зголемен профит минатата година, профитирајќи од подобрувањата во секојдневниот бизнис, соопшти компанијата во средата, пренесува ДПА.
Добивката по оданочување се зголеми од 15,8 милијарди евра (17,3 милијарди долари) во претходната година на 17,9 милијарди евра, како што објави во Берлин компанијата котирана на DAX. Ова претставува зголемување од околу 13%.
Најголемиот европски производител на автомобили веќе ги претстави поголемиот дел од своите бројки на почетокот на март.
Благодарение на зголемувањето на испораките од 12%, прометот се искачи со стапка од 15,5% на 322,3 милијарди евра.
Оперативната добивка, од друга страна, се зголеми за нешто повеќе од 2% до 22,6 милијарди евра.
Групацијата Фолксваген, исто така, веќе даде предлог за зголемена дивиденда од 9,06 евра по приоритетна акција.
Групацијата, со своите основни брендови VW, Skoda, Seat и VW Commercial Vehicles, го зголеми повратот од продажба од 3,6% на 5,3%, што главно се должи на зголемувањето на продажбата, се вели во извештајот.
Бизнисот со масовните брендови не е толку профитабилен како што би сакал главниот извршен директор Оливер Блум, поради што во оваа област е во тек програма за заштеда од повеќе милијарди евра со кратења на работни места.
Спротивно на тоа, групата околу автомобилската марка Audi би постигнала подобра маржа во 2023 година само без трошоците за заштита на суровини.
Кариад, одделот за софтвер, ја зголеми оперативната загуба на 2,4 милијарди евра.
Финансиските услуги беа послаби отколку во рекордните години пред тоа.