„Гугл“ можеби ќе треба да продаде дел од својот рекламен бизнис за да спречи злоупотреба на својата доминантна позиција на пазарот и да ги исклучи конкурентите, објави Европската комисија во средата, испраќајќи ги антимонополските обвиненија до гигантот за пребарување.
“Гугл можеби ја злоупотребил својата доминантна позиција фаворизирајќи го сопствениот ад технолошки бизнис“, рече комесарката за антимонополски прашања Маргрете Вестагер на прес-конференција во средата.
Рекламниот технолошки сектор е „многу динамичен“, рече Вестагер и „многу се промени во последните 15 години“. Таа рече дека Гугл е „проширен“ низ синџирот на вредност на технологијата за рекламирање и дека симнувањето на еден дел од неговиот бизнис може да биде „единствениот начин да се реши ова“.
„Не гледаме алтернатива досега во оваа фаза од истрагата“, додаде таа.
„Доколку Комисијата заклучи дека Google постапил на незаконски начин“, рече Вестагер, може да ѝ нареди на компанијата „да отфрли дел од [своите] услуги“, како што се неговите услуги DoubleClick For Publishers или AdX, и „со тоа, ќе ставиме крај на проблемот”.