Според написот на Еуроњуз, компаниите за туристички агенти како што е Trailfinders го зајакнале своето физичко присуство со отворање повеќе продавници во 2020 година – како што се оние во Винчестер и Солихал, по што следат Јорк и Челтенхем во 2021 година. До крајот на летото, Trailfinders е се очекува да има 44 продавници во UК, известува SchengenVisaInfo.com.
„Имавме рекордна година во 2019 година и во моментов го надминуваме тоа. Во основа, таа се врати на многу поголема побарувачка отколку пред пандемијата“, изјави Ники Дејвис за Euronews Travel во септември 2022 година.
Сепак, причината зошто патниците се приклонуваат кон туристичките агенции е што нивната доверба во повторното патување опадна, особено по заклучувањата, откажаните планови поради пандемијата, аеродромскиот хаос предизвикан од недостиг на персонал и штрајкови, како и општата неизвесност.
Така, тие сакаат безбедносна мрежа, како што истакна Ники, со туристичките агенции да им го обезбедуваат токму тоа. Безбедноста што се врти околу ова прашање вклучува рефундирање, бидејќи некои луѓе се мачеа да ги вратат парите за време на пандемијата. Од друга страна, туристичките агенти тврдат дека можат да ги вратат парите на патниците во рок од 24 часа.
Генералниот директор на Flight Center UK, Лиз Метјус, истакна дека покрај вистинскиот апетит на луѓето за патување, постои и нервоза во однос на тоа кому можат да му веруваат на нивните планови за патување.
Flight Centre, за разлика од Trailfinders, доживеа пад на бројот на продавници и има планови за намалување на мрежата за речиси 60 проценти и повеќе да се фокусира на домашните работници кои можат да одговараат на повиците.
Општо земено, туристите сега одвојуваат дел од својот буџет на туристичките агенции, бидејќи тие нудат подобра услуга од онаа што можат да ја добијат со резервирање преку Интернет.
Од друга страна, патниците од ЕУ, особено оние во Франција, остануваат лојални на резервациите преку онлајн платформите за патување. Вкупно 42 милиони резервации се регистрирани помеѓу 2019 и 2021 година, што претставува една од најрезервираните земји за овој период.
Анализата на Oxford Economics за европскиот туристички пазар открива дека Франција резервирала најголем број ноќевања во овој период – вкупно 30 милиони, а потоа следат Шпанија и Германија со 27 и 23 милиони ноќевања, соодветно.
Речиси 44 отсто од собите резервирани за краткорочно изнајмување во ЕУ помеѓу 2017 и 2021 година за шест европски земји биле направени преку онлајн туристичка агенција, како што се Expedia и Booking.com