Мајката на момчето што уби деветмина негови врсници и старател на основното училиште „Владислав Рибникар“ во Белград, во средата била сослушана во полиција и таа детално ја раскажала својата верзија за приказната за детството на нејзиниот син, неговото здравје, неговата врска со неговите врсници, семејните односи…, пренесува Инбокс7.
Таа ги опишала и неговите денови пред масовното убиство на 3 мај, како и како било утрото пред нападот, кога момчето влегло во училиштето со пиштолите на татко му и молотовите коктели, пишува Блиц. Мајката на момчето била сослушана откако Првото основно јавно обвинителство во Белград по службена должност наредило да биде сослушана за да се утврди дали го запоставила или малтретирала нејзиниот син пред тој да го изврши масакрот во училиштето.
Како што дознава Блиц , мајката го опишала Коста К. како добар и паметен и нагласила дека ништо не и укажувало дека тој може да стане масовен убиец.
Денови пред масакрот
Изворот на Блиц вели дека мајката раскажала како нејзиниот син бил надвор од градот со пријател и неговата мајка пет дена пред масакрот. “Мајката рече дека момчето се вратило во Белград со пријател и неговата мајка. Дошол дома и се истуширал. Таа тврди дека не забележала никакви промени во неговото однесување”, рекол изворот за Блиц.
Ден подоцна, на 2 мај, момчето и неговата сестра не отишле на училиште бидејќи бил неработен ден, па отишле кај баба и дедо, а вечерта се вратиле и заедно гледале филм. „Мајката се сеќава дека момчето во еден момент отишло во продавница да купи намирници, но дека и тој ден не видела ништо чудно во неговото однесување. Тој наводно со родителите разговарал за филмот што го гледале и други теми кои го интересираше“, вели извор на Блиц.
На денот на масовното убиство
Мајката рече дека на 3 мај, денот на масакрот, таа прва станала да им подготви појадок на момчето и неговата сестра. Нејзиниот сопруг отишол на работа, по што таа ги разбудила децата. Таа тврди дека и тогаш не забележала ништо чудно во однесувањето на нејзиниот син, освен што тој „забавил за време на појадокот и се подготвувал“.
„Момчето наводно и кажало на мајка си да не се грижи бидејќи наставникот понекогаш доцни. Мајката, тврди таа, потоа отишла да ја однесе ќерка си на училиште, а момчето останало дома и самиот се подготвил за на училиште“, вели изворот.
Еден час подоцна мајката слушнала за пукањето во училиштето. Таа во полиција изјавила дека мислела дека нејзиниот син е ранет во пукотницата и веднаш отишла на училиште. „Мајката вели дека била вознемирена, дека сè уште и е тешко да поверува дека нејзиниот син го направил тоа и тврди дека ништо не укажува на тоа дека вакво нешто можело да се случи“, вели изворот.
Промени во пубертетот
Говорејќи за воспитувањето на Коста, неговата мајка го опиша како дете со широки интереси. Не беше импулсивен или енергичен, беше љубопитен и сакаше прегратки. Последните години незадоволството го покажувал со плачење, а бил поблизок со мајка си отколку со татко му. За децата од раѓање се грижела дадилка која никогаш не се жалела на него.
Одредени промени настанале кога момчето влегло во пубертет, но мајката тоа не го сметала за драматично. На почетокот на годината почнал да се изолира во својата соба. Не ја заклучил вратата, но сакал сестра му да ја напушти собата. Почнал да се заклучува во бањата, а дошло до кавги поради неуредна просторија или неизвршување училишни задачи.
„Мајката рече дека го казнила момчето со тоа што му забранила телефон и компјутер. Таа исто така истакна дека не го тепала, освен можеби еднаш кога бил помал. Истакнала дека момчето не се вклучило компјутерот долго време со кој за време на корона си играл со другарите.Во една прилика и се пожалил на мајка си дека поради расправија бил исфрлен од врсничка група во која играле заедно. Користел Инстаграм, Снепчет, Јутјуб и ТикТок на својот мобилен телефон, а мајка му претходно го проверила телефонот“, вели тој извор на Блиц запознаен со случајот.
Таа раскажа за настан кој се случил во шесто одделение, кога некои другари не го поканиле на роденден. На мајката тогаш класниот раководител и кажал дека мислела дека другите деца му љубоморат затоа што е подобар ученик, тврди мајката.
„Таа рече дека нејзиниот син се жалел дека децата го задеваат бидејќи многу чита и не знае добро да игра фудбал. Во тој период момчето барало да ја смени смената кога почнал седмо одделение бидејќи околината не не му одговарало. Во текот на летото момчето почнало интензивно да се дружи со другите деца и било позадоволно од порано.Тој дури напишал есеј за неговата храброст да ја промени средината. “, вели изворот.
По јазичниот камп во Франција се дружел со девојчињата, а класниот раководител и испратил порака на мајка си во која и честитала и порачала дека нејзините деца се убави.
За стрелиштето
Таа се осврнала и на тоа дека татко му го однел на стрелиште и го научил да пука. Мајката вели дека сметал дека момчето треба да се запознае со опасностите од оружјето бидејќи и самиот имал негативно искуство во младоста.
„Мајката тврди дека не се согласувала момчето да оди на стрелиште, но дека не се сомневала во размислувањето на нејзиниот сопруг како татко и неговите добри намери. Таа додала дека нејзиниот сопруг сакал да и укаже на опасноста од пиштолите, а притоа да му покаже како функционира, токму оружјето да не му биде предизвик“, рекла мајката и додала дека слушнала дека на стрелиштето има и други деца.
На почетокот и на крајот на сведочењето, таа во полиција изјави дека е скршена и изрази сочувство до семејствата на загинатите.