Сега, една мала работа наречена ChatGPT е подготвена да го промени начинот на кој работиме.
Ако не сте запознаени, краток буквар: ChatGPT користи вештачка интелигенција преку апликација за преземање од OpenAI.
Бесплатно е или 20 долари месечно за премиум, и користи машинско учење за да ја разбере обработката на природниот јазик.
Тоа му овозможува на четботот да составува проза слична на човечка рака.
За да не мислите дека тоа е привремена лудост, Клиф Јуркиевич, потпретседател за глобална стратегија на Phenom, глобална технолошка компанија за човечки ресурси со седиште во Филаделфија, нагласи дека во 2023 година, ќе видиме дека бизнисите ќе гледаат на способноста на генеративната вештачка интелигенција подобро да ги извршуваат задачите и побрзо и со зголемено ниво на прецизност.
За споредба, на Нетфликс му требаа повеќе од 3 години за да достигне еден милион претплатници.
Кога Јуркиевич првпат се најави на ChatGPT, тој побара од него да му напише песна, опис на работа и сценарио, но „навистина требаше да се поттикне и да се даде примери за да се научи мојот стил“, се сеќава тој.
Затоа Јуркиевич препорачува луѓето кои користат ChatGPT да споделат 10 примери за пишување со програмата и да ја поттикнат да го „анализира мојот тон“ за да стане поличен.
Во областа на човечките ресурси, ChatGPT „може да ја промени иднината на регрутирањето работни места со тоа што ќе ја искористи за да допре до кандидатите, да пишува описи на работни места и да генерира прашања за интервјуа“, рече Мич Чајланд, претседател на Canal HR во Њу Орлеанс.
Во меѓувреме, барателите на работа можат да ја користат алатката за да помогнат во подготовката за интервјуа, да ги подобрат резимеата, да ги усогласат мотивационите писма со описот на работните места и да ги подобрат профилите на LinkedIn, меѓу другото.